úterý 14. října 2014

Divadlo a knihovna aneb chytré kecy o kultuře

Hezké úterý moji milý čtenáři,


začneme dneska asi divadlem a né ledajakým, ale tím co se o něm hodně diskutuje a mluví všude - tím naším krásným novým plzeňským. Víte né? Tím červeným, novým...
Mě se třeba líbí. Zapadne vedle Plazy, nejsou tam žádné pipískoviny co by mlátily do očí a celkově si myslím, že pěkný odkaz co svítí v noci. Někdo mohl dovolit komunistům pokazit náměstí tím šeredným hotelem aby po sobě jako zanechali odkaz... Tak proč nepostavit něco co zanechá odkaz po nás? Jakože ten kulturní? Co bude vidět??
Líbí se mi  hlavně jak svítí v noci.. Haha to je trošku kýčovinka pipísková.. No jo no holka...
A že stálo peníze? To každoroční rozbombardování kolejí taky... Myslíte, že se dá něco nového postavit zadarmo? Haha.. No nic, můj názor... Je krásné, já jsem na něj pyšná.. Možná nepoužitelné, ale tím právě vystihující naší uspěchanou a nepoužitelnou dobu ne?? =)



No a taky jsem začala chodit do knihovny. Prý tam mají knihy a doma vám to nezabere tolik místa. Tak jsem si našla, že by tam tu knihu (1 ze 100 co jsem měla vybranou) měli mít a šla jsem se zaregistrovat. No jasně, že jí měli úplně někde jinde, že ten vyhledávač měl chybu a že jsem si rychle musela najít jinou knížečku do postýlky. Nakonec jsem si tedy vybrala Pod nekonečnou oblohou a šlo se domů. Po přečtení jsem rychle běžela do knihovny pro druhý díl, který mají jen jednou a je půjčený. Tak se ptám jestli je možnost si jí jako zablokovat až jí někdo vrátí. Tak mi prý pak pošlou SMS. HAhaha .. No půjčila jsem si další knížku protože nebudu přeci čekat a nečíst a tentokrát rovnou první a druhý díl, třetí ještě nemají... Prý do týdne... No Dokonalý pár taky jde =)
Nejlepší je, ale zajíst si do knihkupectví či z domova na Martinus.cz .=) Tam to většinou mají
všechno ...

XOXO =)
Jahůdka

PS. Má přijít EOS balzám =) Tak bude recenze.. Těšte se..  Melounovej

Žádné komentáře:

Okomentovat