čtvrtek 30. srpna 2012

Králičí norou ..

"Alenka padala a padala, stále hlouběji do nory za Bílým Králíkem" .. Jako holčička jsem ten příběh zbožňovala a dodnes jsem ho nepřestala milovat. Možná pro jeho půvab, snad pro úžas v písmenkách na každé stránce knihy. Mohu tím příběhem listovat stále dokola, každý odstavec si opakovat snad po tisící a film pouštět do zblbnutí. Tim Burton v roce 2010 vypustil do světa film, který jsem okamžitě musela vidět v kině a následně každé dva měsíce. Co by byl život bez šíleného Kloboučníka, Šklíby a samozřejmě Alenky, která zachrání Říši Divů.

Sedíc na posteli žužlajíc bonbóny, s uplakanýma očima, vyzvánějícím telefonem, který vzít nemůžu, přemýšlím, jaké by to asi bylo upadnout do králičí nory? Byla by tam ta úžasná Říše Divů? A co červená královna? Hrála by golf s ježky a plameňáky? Mluvila by zvířata a byla by bílá královna přátelská? .. A co Kloboučník? A také Březňák? A kočka Šklíba? .. Stačí zavřít oči a představit si. Vždyť si je můžu kdykoliv představit..

"Otevřít oči a probudit se bolí, ale i poté si uvědomuji, že já tu svou "říši Divů" mám .. Nepotřebuji z ní nikam utíkat .. Jsem tam v bezpečí a šťastná .. "









"Před snídaní dokáži uvěřit i v šest nemožností" 


Žádné komentáře:

Okomentovat